Effektiv elæring engasjerer med utfordrende og meningsfulle problemstillinger.
Effektiv elæring gir erfaringer som fører til varige endringer i atferd og prestasjoner.
Her er en oversikt over noen kurstyper vi kan utvikle sammen. Disse eksemplene er ikke begrenset til hva vi kan utvikle :
Inroduksjonskurs for nyansatte
Med et elæringskurs vil alle få introduksjon om din organisasjon første dag. Ja til og med før de starter. Ingen venting på «oppsamlingskurset» 3 måneder etter start. Les mer..
Lederopplæring
Det er krevende å være leder i dag. De skal være gode rollemodeller og ha ferdigheter innenfor mange områder. De skal være gode teamledere og beherske personlig kommunikasjon. De skal forstå komplekse stategiske problemstillinger innenfor sine områder. Les mer..
Salgs- og produktopplæring
Det er salgsteamet som holder din virksomhet «in business». Salgs- og produktopplæringen bør derfor skreddesys slik at den gir resultater. Les mer..
Kundeservice
Kundens opplevde erfaring med din organisasjon er en kritisk faktor for fremgang. En slik strategisk faktor bør derfor følges opp med god skreddersyd opplæring. Les mer..
Sikkerhetskurs- og sertifiseringer
Både offentlige og interne regler må følges. Dette gjelder spesielt sikkerhet og sertifiseringer alle må ha for å utføre jobben. Les mer..
Prosess og rutiner
Suksess og resultat avhenger av effektive prosesser som følges. Disse er gjerne spesielle for din organisasjon. Les mer..
Opplæring i nye IT-verktøy
Vi får stadig nye IT-verktøy. Disse har som mål å effektivisere vår hverdag og bidra til at vår virksomhet blir mer konkurransedyktig. Les mer..